Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie - 11 oktober 2009 19:43


till folket vi var hos i fredags på inflyttningsfest. Det blev så här:

  

Nytt hus står det. Och insidan:


  

Enkelt men informativt. Glad


I inflyttningspresent fick de 2 skålar i porslin som jag målat. Det var väl egentligen

till deras katt. Men men, servetter, ljus och blommor känns... bla bla bla liksom. Flört

Jag glömde ta kort på skålarna, men en med kattens namn i och i den andra

har jag skrivit MJAU. Flört Lite pärlemorlyster på kanterna så blev de riktigt fina!


Av Marie - 11 oktober 2009 16:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 9 oktober 2009 17:24


I kväll blir det inflyttningsfest! Jag har scrappat ett kort till de två nyinflyttade (och barnen så klart). Inflyttningspresent blir det med men det vågar jag inte skriva här. De kanske kikar in... Peek A Boo





Av Marie - 8 oktober 2009 17:20


I dag blev det spagetti och köttfärssås och alla är mätta och glada. Snart bär det av för att köpa inflyttningspresent till ett kompispar som har just inflyttningsfest i morgon kväll. Vad ska man köpa??? Idétorkan är på topp! Flört

  


Av Marie - 6 oktober 2009 20:03


Kreativitetens anda har mig i ett fast grepp nu för tiden. Det scrappas och målas porslin. Mycket tomtar nu såklart. I dag köpte jag 4 nya tomtar som ska bli juliga och kuliga. Härom dagen FICK jag en stor jättefin tomte av min målarpolare, såååå schysst! Bilder kommer en annan dag. En annan dag är en bra dag. Flört


Av Marie - 5 oktober 2009 09:51


Och en vecka har grytt. I helgen var vi på puben minsann! Det var riktigt kul. En riktig pubkväll vill jag

lova.Flört Denna veckan är ganska lugn. Alexander ska till tandläkaren på fredag. Sen har alla mina 3 barn varit

hos tandläkaren inom loppet av ca 1 månad. Vår nya behandlingsassistent kommer på torsdag och sen är det avlastningshelg. Tjingeling!


Av Marie - 2 oktober 2009 09:47


 Dessa är köpta till Oliver:


  

Det står att de andas, är helt vattentäta, låter ju jättebra. Hoppas det stämmer

också för de var ruskigt dyra! Rejält fodrade med mysigt ludd. Har någon provat

dessa? Är de bra? Själva skon är väldigt mjuk och Oliver har godkänt dom.

 

Awesome!
 



Av Marie - 1 oktober 2009 21:35


Jag var i affären för att köpa gummistövlar till Oliver. De hade tag 3, betala för 2. Gällde inte gummistövlarna, så jag fick köpa 3 par andra skor också, så synd. Flört Det blev vinterkängor till Alexander & Oliver och ett par halvvintriga i mocka till mig. Alicias vinterkängor från förra året passar och hon använde dom knappt, jättebra! Nu behövs bara ett par termobyxor till Oliver (och 689312649146 vantar, halsdukar & mössor förstås) sen är vi redo för vintern! Lika bra det för snart ser det väl ut så här...


  


Presentation

Omröstning

Vilken glass äter du helst på sommaren?
 Ingen, gillar inte glass
 Mjukglass
 Pinnglass
 Glass i tallrik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bara att skriva här


Ovido - Quiz & Flashcards