Alla inlägg den 17 september 2009

Av Marie - 17 september 2009 19:39


Ja, i kväll är Magnus på After work. Med jobbet ha ha. Flört Så jag är själv med Alexander och Alicia. Oliver är hos min mamma. Det var hans tur att sova själv där denna veckan. I morgon ska alla tre sova där till söndag.

I dag var jag och Alicia i stan och köpte skrivare. Sån där teknisk pryl med scanner, kopiator och grejer med. Jag tror det är fax också. Jag begriper ju ingenting. Det tog bara ca 20 minuter att fnura ut hur jag skulle sätta i de båda färgpatronerna. Skrattande Ringde Magnus men han var ju inte till någon nytta. Jag klurade ut det själv!


Av Marie - 17 september 2009 09:47


 

Lite bilder från när barnen var på leklandet sist:

  

Hur go är inte Alexander som hjälper sin lillasyster ett

par minuter så hon skulle känna sig trygg?? Underbart!


 

Och igen. Alexander hade kört dessa bilar innan, men inte Oliver & Alicia.

Mina underbara ungar. Glad


 

Oliver kan själv direkt. Min lille goshög.


  

De minsta.


Lek

Presentation

Omröstning

Vilken glass äter du helst på sommaren?
 Ingen, gillar inte glass
 Mjukglass
 Pinnglass
 Glass i tallrik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bara att skriva här


Ovido - Quiz & Flashcards